Wat aandacht doet

In september is Bender van start gegaan met haar nieuwe campagne ‘Wat aandacht doet’. De campagne laat zien wat aandacht doet in het sociaal domein, de zorg en het ruimtelijk domein, maar ook hoe leuk het is om te werken bij Bender. De cross mediale campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureau Han Snel en IDfactory, de creatieve mediapartners van Bender.

De campagne

De campagne bestaat uit een reeks uitingen, gebaseerd op de dagelijkse realiteit van het werken in het publieke domein. Met professionele en persoonlijke aandacht wordt dagelijks het verschil gemaakt voor hen die het het hardst nodig hebben. Bender is er voor de professionals, met alle aandacht voor groei en werkplezier. Met op maat gesneden detacheringsmogelijkheden, opleidingen en traineeships. De komende maanden wordt de campagne voortdurend geactualiseerd en verdiept.

Samenwerking

Han Snel en IDfactory hebben de opdracht gekregen om de centrale boodschap van aandacht en groei, het relevante onderscheid van Bender, te laten zien en door te vertalen. Het idee is vertaald naar een digital first campagne gericht op bestaande en nieuwe medewerkers, opdrachtgevers en toekomstige cursisten. De campagne wordt primair uitgerold via de diverse sociale media.